top of page
Buscar

Contes bojos!

Bona tarda nois i noies!


Com cada setmana us proposo un repte nou. Aquest cop es tracta d'una activitat molt divertida! Heu de crear un conte inventat per vosaltres mateixos. La gràcia està en el fet que ho podreu fer a partir de la següent pàgina web que us facilito aquí sota:


Quan estigueu allà haureu de completar uns espais amb els requisits que us demana.


Us deixo el conte que m'ha sortit a mi:


Sola a casa

Un matí jo estava ballant sola a casa. Els meus cosins van anar a tocar. Tenia molta por, es sentien les cartes del rellotge i de sobte va sonar el pis, el vaig agafar i no hi havia ningú. Tenia tanta por que vaig anar a Brasil, allí vaig trobar la Paula, que estava de viatge. Ens vam comprar un armari. Ens ho vam passar molt bé!




Com podeu veure no té gaire sentit, és per això que s'anomenen contes bojos!



Ànims!

Feu el vostre i m'ho envieu!



4 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo
bottom of page